ماهنامه صنعت ساختمان

معرفی ماهنامه صنعت و ساختمان

ماهنامه صنعت ساختمان یک ماهنامه تخصصی است که در بخش های متخلف مانند: تکنولوژی های نوین ساخت، روشهای نوین ساختمان سازی، میتودها و روشهای ساخت در صنعت ساختمان، تحلیل های علمی در قالب مقالات تخصصی پیرامون موضوعات یاد شده، تهیه گزارش های خبری از سازمانهای دولتی و خصوصی فعال در بخش ساخت و سازها در کشور فعالیت نموده و مطالب و دستاوردها را ارزیابی و منتشر می‌نماید.

ماهنامه صنعت ساختمان، با هدف ارتقای سطح آگاهی در زمینه‌های مرتبط با صنعت ساختمان شروع به فعالیت نموده و تلاش دارد که مطالب متنوع و مفیدی را به علاقه‌مندان ارایه دهد که شامل مقالات کاربردی و به‌روز، آخرین اخبار صنعت ساختمان، گزارش‌های تحلیلی از رویدادهای این صنعت و … می‌باشد. همچنین این نشریه به معرفی سازندگان، تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران تراز اول تمامی بخش‌ها می‌پردازد.

موضوعات و مسائلی که در این ماهنامه به آن می پردازد به شرح زیر است:

– ارایه دنیای جدیدی از ساختمان سازی عصری و معیاری

– مدیریت در انتخاب روش تأمین مالی پروژ‌ه‌های زیر بنایی، فاینانس داخلی یا خارجی.

– نگاهی برمعماری حاضر

– فن‌آوری جدید در صنعت ساختمان

– نقش استانداردهای جدید و مصرف انرژی در کاهش هزینه‌‌های اقتصادی

– فرهنگ‌سازی ایمنی در ساخت

– سلسله مقالات مرتبط با موضوعات ساخت و ساز در کشور

– نقش انرژی هادر ساختمان‌های بلند مرتبه

-صنایع مرتبط با ساخت و سازها

نشر اعلانات و اشتهارات

اعلانات و تبلیغات حرفه ای برای معرفی صنایع و فعالین بخش ساخت و ساز در کشور در سطح اینترنت، شبکه های اجتماعی مرتبط، نشریه صنعت ساختمان و … برای شرکتها و فعالان صنعت ساختمان با بازدهی بالا جهت افزایش مشتریان و فروش محصولات با کیفیت و تکنولوژی های نوین ساخت از جمله فعالیت های جانبی نشریه می باشد.